sunnuntai 5. lokakuuta 2008

Yleisesittelyä itsestäni

Olen Satu Kristiina Raudasoja, 25-vuotias espoolainen. Olen teekkari, partiolainen, voimisteluvalmentaja ja paljon muutakin. Tässä hieman yleisesittelyä itsestäni.

Opiskelu
Opiskelen TKK:lla Informaatioverkostot-koulutusohjelmassa, joka on poikkitieteellinen ohjelma. Pääaineenani on 'Ihmisläheiset tietojärjestelmä' eli käytettävyys tietotekniikkaan liittyen.

Partio
Partiossa olen ollut pitkään - noin 15 vuotta - ja nykyään toimin lähinnä 'paperipartio'puolella - olen Pääkaupunkiseudun Partiolaisten meripartiotoimikunnassa sekä Suomen Partiolaisten Meripartioryhmässä.

Voimistelu
Voimisteluvalmentajana olen toiminut vuodesta 2001 alkaen Espoon Telinetaitureissa - valmennan tyttöjen telinevoimistelua sekä TeamGymia eli näytösvoimistelua.

Otaniemen televisiokanava OUBS
Olen ollut Otaniemen teekkarikylän televisiokanavalla toimittajana vuoden ja päätoimittajana vuoden. Tällä hetkellä toimin nykyisen päätoimittajan apuna ja tukena - mm. koulutuksien ja dokumentoinnin suunnittelussa ja kehittämisessä.

Olen jäsenenä seuraavissa opiskelijoiden harrastusyhdistyksissä:
Athene - Informaatioverkostojen kilta
Entropy - elektronisen musiikin yhdistys
Telehpy - seksuaalivähemmistöjen yhdistys
TRIP - Teekkaripurjehtijat
Montaasi - teekkarien elokuvakerho
Teekkarispeksi
Teekkaritytöt
Vihreät teekkarit

Lisäksi olen jäsenenä myös seuraavissa:
Amnesty
Luonto-liitto
Tekniikan akateemisten liitto


Tänä kesänä olen aloittanut pelaamaan rugbya Warriors Rugby Club'n naistenjoukkueessa.

Ei kommentteja: